امام کریس :" از قهرمانی خسته نمی شوم "
تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, | 18:57 | نویسنده : CR7

کریستیانو رونالدو در مراسم جوایز ورزشی سالانه آس شرکت کرد . بازیکن پرتغالی توسط خوانندگان آس پس از فصلی که توانست 40 گل بزند ، کفش طلا را ببرد و رکورد هوگو سانچز و زارا را پشت سر بگذارد ، برای گرفتن جایزه انتخاب شده بود.

بازیکن پرتغالی در طول این مراسم ، لبخند به لب داشت . او در زمان دریافت جایزه از هم تیمی هایش در رئال مادرید و هواداران این تیم تشکر کرد :" این جایزه برای من افتخاری است . دومین باری است که در کنار ورزشکاران بزرگ ، به این عنوان می رسم که از هم تیمی هایم ممنونم و این را به آنها تقدیم می کنم . خیلی خوشحالم ، در مرحله ای هستم که همه چیز روبراه است و تشکر ویژه ای از هواداران رئال مادرید و هم تیمی هایم دارم . "
در مورد جوایزی که دریافت می کند گفت :" هنوز در خانه ام جا برای این جوایز دارم . این ها برای من یک انگیزه مضاعف هستند تا کارم را بهتر کنم و بیشتر تلاش کنم . سالهای زیادی در عرصه فوتبال پیش رو دارم و می خواهم جامهای زیادی با رئال مادرید ببرم چرا که از آن خسته نمی شوم ."
در مورد شرایط تیم در لالیگا هم صحبت کرد :" هنوز برای فکر کردن به قهرمانی خیلی زود است . تیم خوب بازی می کند ، بازیها را می برد و در صدر جدول است اما هنوز برای صحبت از قهرمانی و ال پی چی چی خیلی زود است . این که خوب بازی کنیم و ببریم به ما انگیزه می دهد اما معلوم نیست که چه قرار است پیش بیاید ."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




پیچک